شهر گردشگری سرعین

طبقه بندی موضوعی


                                                                        

        به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان اردبیل، اکبر عبدلی در نشست رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرهای مختلف در اردبیل اظهار داشت: این اداره برای احداث پناهگاه در آلوارس و جهت رفاه حال کوهنوردان و صعودکنندگان به قله سبلان از این منطقه آمادگی کامل دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به مذاکرات انجام شده تمامی هزینه‌های ساخت این پناهگاه توسط خانواده زنده یاد علی اسدی کوهنورد پیشکسوت استان پرداخت می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال نیز خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم تا با هماهنگی با آموزش و پرورش طرح استعدادیابی در رشته‌های مختلف را پیگیری کنیم.

ناشر رضایی اضافه کرد: افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته از دیگر برنامه‌های این اداره در سال جدید است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نمین نیز در این نشست بیان کرد: کمک‌های خیرین ورزشی موجب رونق ورزش می‌شود بر همین اساس تلاش می‌کنیم اعتبارات جذب شده فقط در ورزش و برنامه‌های ورزشی هزینه شود.

اکبر ورودی در ادامه سخنان خود یادآور شد: حفظ و نگهداری اماکن و سالن‌های ورزشی نیازمند اعتبارات ویژه است و امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان و فرمانداری در تأمین این هزینه‌ها ما را یاری کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: این شهرستان برای توسعه ورزش بانوان برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته و تلاش می‌کنیم با همکاری هیئت‌های ورزشی رشته‌های مورد توجه بانوان را براساس ظرفیت‌های منطقه توسعه دهیم.

ناصر میر مرسلی افزود: اعتماد اداره کل به کارکنان و کارشناسان شهرستان‌ها و حمایت از آنها انگیزه خدمت‌رسانی بیشتر را در ادارات شهرستان‌ها تقویت می‌کند.

وی خواستار حضور رؤسای هیئت‌های ورزشی استان در شهرستان‌ها و تخصیص تجهیزات لازم به ورزشکاران شهرستانی شد.

                  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۰
زهرا نجف پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی