شهر گردشگری سرعین

طبقه بندی موضوعی

منطقه آزاد گردشگری سرعین

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳ ب.ظ

مصطفی افضلی فرد روز یکشنبه در نشستی با فرماندار شهرستان سرعین افزود: استان اردبیل مملو از مواهب خدادادی ، اماکن تاریخی و زیارتی ، فرهنگ غنی ، سنت ها ، آداب و رسوم و صنایع دستی متنوع است که پتانسیل خوبی برای گردشگری است
وی از تصویب طرح احداث بیمارستان 500 تختخوابی اردبیل خبر داد و گفت: بررسی طرح دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان با عنوان طرح احداث بیمارستان 500 تختخوابی اردبیل برای صدور مجوز به تصویب رسید. 
افضلی فرد بیان کرد : مدیریت جهادی حلال مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور است. مدیریت جهادی اگر با هدف نزدیک شدن به آموزه های دینی و همراه با ایثار ، همدلی ، همفکری و همکاری باشد مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور مرتفع خواهد شد.
وی گفت: عملیاتی کردن توصیه های رهبر معظم انقلاب از سوی کارگزاران و همه مسوولان موجب کاهش اختلافات در سلیقه ها و نظرات خواهد شد.
 هاتف ناصری فرماندار سرعین نیز در این نشست بر لزوم استفاده بهتر از پتانسیل نمایندگان مجلس در راستای توسعه بخش گردشگری شهر سرعین تاکید کرد.
وی افزود: این شهرستان با توجه به هزینه های میلیاردی توسط بخش خصوصی مهم ترین قابلیت این شهرستان است و نمایندگان استان در مجلس باید برای برای اجرایی شدن زیر ساخت های منطقه گردشگری سرعین تلاش کنند.
شهرستان سرعین در 25 کیلومتری اردبیل یکی از مناطق مهم گردشگری کشور می باشد.سرعین در ایران وجهان به داشتن چشمه های آب گرم معدنی مشهور می باشد.
تبدیل این شهر گردشگری به منطقه آزاد گردشگری برای نخستین بار در ایران یکی از هدف ها و برنامه های مقام های دولت و نمایندگان استان می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۱
زهرا نجف پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی